Metode de promovare prin care îți crești vizibilitatea magazinului

https://www.pexels.com/photo/booth-branding-business-buy-264636/
Share Button

În drumul spre succesul afacerii tale, este esențial să conturezi o imagine care să influențeze pozitiv comportamentul consumatorilor. În zona de business, promovarea eficientă înseamnă vizibilitatea brandului, atragerea publicului țintă și creșterea substanțială a vânzărilor. Marketingul nu este un lucru simplu de realizat, mai ales că orice strategie trebuie să fie adaptată la specificul magazinului și să includă acțiuni de publicitate adecvate industriei în care acesta evoluează. Campaniile print, reclamele stradale sau evenimentele promoționale sunt exemple ce oferă vizibilitate business-ului tău. Pentru a obține rezultatele dorite, firma trebuie să fie cunoscută de cât mai multe categorii de clienți. Să vedem care sunt cele mai bune tehnici de promovare a unui magazin.

Metode de promovare care îți cresc vizibilitatea

Marketingul afacerilor a devenit unul dintre cele mai importante domenii ale economiei moderne. Pentru promovare în mod profesional, trebuie să înțelegi segmentul de piață-țintă, care este modelul de retail și principalele trăsături ale industriei în care activezi.

Sfaturi/ trucuri pentru promovarea afacerii

Visul de a avea propriul business se regăsește în gândurile multor persoane. Unii reușesc să își îndeplinească obiectivele, însă după ce au pus bazele firmei nu știu cum să o promoveze pentru a atrage publicul. Cel mai important sfat pentru orice antreprenor este să își cunoască clienții, să creeze un profil al celor care au nevoie de produsele pe care le comercializează. Cunoscând motivația consumatorilor, te vei orienta către un segment de clienți potrivit.

Oferă personalitate afacerii și folosește fotografii cu magazinul și angajații tăi în materialele publicitare. Creează o carte de vizită de calitate, montează standuri și bannere, mulțumește-le clienților printr-o ofertă specială, oferă cadouri, organizează petreceri la magazin și evenimente cu care să câștigi atenția. Înainte de orice, exprimă o atitudine prietenoasă și consolidează încrederea în compania ta. Permite clienților să își spună părerea despre magazin și ține cont de faptul că nici un proiect nu poate fi mai mult decât perfect în proporție de 90%. Întotdeauna vor exista lucruri care se pot modifica și îmbunătăți.

Uneori este indicat să te orientezi către piețele mici, pe care nu le servește nimeni deoarece majoritatea antreprenorilor țintesc trenduri importante. Ca să ai succes trebuie să ignori competitorii și să te concentrezi pe perspectivele tale. Un truc folositor este să îți încadrezi clienții în categorii pentru a răspunde cât mai bine nevoilor lor. De asemenea, nu uita că cea mai importantă comandă a unui cumpărător este cea de-a doua pe care o face în magazinul tău.

Ce stand-uri poți monta pentru mai multa vizibilitate

Una dintre excelentele modalități prin care poți crea vizibilitate magazinului tău este prin montarea unor stand-uri promoționale. Un totem publicitar realizat într-o formă deosebită este ideal pentru creșterea notorietății pe piață. În afara magazinului, sunt recomandate produsele luminoase pentru o bună vizibilitate stradală. Poți crea o legătură între afacerea ta și diferite evenimente precum expoziții, competiții sportive sau acțiuni de salvare a naturii. În acest caz, sunt indicate panourile expoziționale sau totemurile pentru interior cu ajutorul cărora îți poți semnaliza prezența într-o mulțime de oameni. O astfel de asociere stârnește interesul și îți oferă o credibilitate valoroasă pe piață.

Prin ce acțiuni îți poți face cel mai ușor reclamă (banner publicitar, flyere, etc)

O campanie promoțională print este destul de ieftină și atrage foarte ușor atenția potențialilor clienți. Flyerele, broșurile sau pliantele sunt materiale pe care consumatorul le va avea mereu la îndemână și astfel mesajul tău va deveni cunoscut. În plus, ele vor fi ușor de văzut și de alte persoane din jurul celei căreia îi sunt adresate.

Bannerele publicitare contribuie la dezvoltarea și susținerea identității de brand și te ajută să ieși în evidență față de competiție. Materialele printate conferă legitimitate informației și conduc la o mai bună implicare a consumatorilor. Cu toate că există voci care susțin că advertisingul digital este la putere, tocmai faptul că multe companii se bazează pe acesta transformă realizarea unor producții tipărite într-un avantaj competitiv.

Cum îți amenajezi un magazin pentru mai mult succes

Organizarea eficientă este un aspect critic pentru performanța și vizibilitatea unui magazin. O locație bună, cu locuri de parcare, spațiu modern într-o clădire renovată – sunt câteva dintre aspectele care pot face diferența. Acordă atenție amenajării și optează pentru diferite rafturi elegante. Cele din lemn sunt perfecte pentru expunerea produselor de panificație și patiserie, în timp ce rafturile metalice se potrivesc zonei de legume-fructe.

Structurile metalice deosebite sunt o variantă bună și pentru depozitarea optimă a altor produse alimentare și nealimentare din magazin. Pentru a scoate în evidență mai ușor anumite promoții sau pentru a expune gamele mari de produse într-un spațiu limitat se utilizează gondolă sau raft de mijloc.

Este recomandat să nu lipsească din magazin sistemele de acces și ghidare, coșurile pentru cumpărături, suporturile pentru casele de marcat sau alte accesorii care contribuie la o atmosferă plăcută și confort. De asemenea, vitrinele frigorifice cu sticlă sunt potrivite pentru o bună vizualizare a produselor și un aspect curat.

Un design modern, cu finisaje deosebite și materiale de calitate cu siguranță va fi apreciat de clienți și va oferi o imagine impresionantă și atrăgătoare.

Optează pentru campanii de promovare care să ajungă într-un mod corespunzător la segmentul țintă și să te ajute să obții rezultatele dorite. Cu cât imaginea pe care le-o prezinți consumatorilor prin intermediul producțiilor print este mai interesantă și creativă, cu atât mai mult vor fi interesați să îți descopere afacerea.

219

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.