Poziția oficială a companiei Kaufland România vizavi de articolul publicat în Ziarul Actualitatea

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Poziția oficială a companiei Kaufland România

Ca urmare a articolului http://www.ziarulactualitatea.ro/servire-preferentiala-si-lipsa-de-respect-fata-de-clientela-la-kaufland/, Kaufland România transmite următoarele precizări:

Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și îi încurajăm să ne trimită informații complete (incluzând dată, oră) pentru a putea face verificări corecte.

Cu toate acestea, principiul amabilității față de clienți este un aspect foarte important pentru noi și ne angajăm să facem toate eforturile pentru a-l asigura. De aceea, chiar și în lipsa coordonatelor despre acest caz, am demarat deja reinstruirea personalului de la vitrina cu servire asistată din cadrul magazinului din Lugoj.

Amabilitatea este un capitol esențial în procesul de instruire al tuturor angajaților pe care îl reluăm periodic, pentru a asigura uniform cele mai înalte standarde, conform principiilor companiei. În tot ceea ce facem, obiectivul nostru este ca toți clienții să fie mulțumiți și să se simtă bine la cumpărături.

Rămânem la dispoziția clienților cu promptitudine prin Serviciul Relații Clienți la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.

Despre admin 6555 de articole
Nicolae Silade, poet și jurnalist

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.