Servire preferențială și lipsă de respect față de clientelă la Supermarketul Kaufland Lugoj

Share Button

Deschis de aproape doi ani în Lugoj, hipermarketul Kaufland este cel de-al 113-lea pe care retailerul german Kaufland l-a deschis în România.  Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 ţări, aflându-se în topul celor mai doriţi angajatori din ţară.

Cu toate acestea, unii dintre angajații acestui hipermarket din Lugoj, de la sectorul de preparate proaspete din carne, îi tratează cu indiferență pe clienți.

Una dintre angajate, deși avea în fața ei clienți care așteptau să fie serviți, îi ignoră și pleacă la sectorul de produse de panificație, pentru a servi o cunoștință, iar după ce revine servește preferențial o angajată de la alt sector al hipermarketului (care se afla în timpul programului de lucru și își făcea cumpărăturile împreună cu soțul ei).

După ce a cumpărat liniștită o bucată de spată de porc, mai cere și alte preparate din carne, această cea de-a doua angajată ignorând și ea, ca și cea dintâi, pe ceilalți clienți care așteptau să fie serviți de mai bine de 10 minute (printre care și o familie cu un copil foarte mic).

În momentul în care clientul, nemulțumit de servirea preferențială a altor persoane, a întrebat-o dacă are un șef căruia i se poate sesiza această situație, vânzătoarea, denotând o obrăznicie și o lipsă de respect reprobabile, lipsită de cel mai elementar bun-simț, îi spune pe același ton impertinent: „Dacă nu vă convine cum vă servesc, mergeți la șef și spuneți-i să muncească în locul meu!”. 

Nu poți să nu te întrebi din nou dacă persoanele angajate în aceste supermarketuri urmează o minimă pregătire în domeniu, dacă sunt instruite să se comporte civilizat cu clienții sau dacă sunt urmărite vreodată pe camere de vreun șef, care să se asigure că toți clienții acestui hipermarket sunt serviți cu profesionalism: promptitudine, amabilitate și respect, ținând cont că încă de la intrarea în hipermarket, la informații,  scrie cu litere foarte mari „SUNTEM AICI PENTRU TINE!”. 

De asemenea, ne întrebăm: Oare vom ajunge vreodată în România să fim serviți cu profesionalism în astfel de hipermarketuri, așa cum se procedează în alte țări din Europa, acolo unde amabilitatea, respectul față de clienți, servirea ireproșabilă au devenit dintotdeauna o normalitate?

Estera CIMPONERIU


Imaginile sunt de la deschiderea de luni, 20 februarie 2017, a primului magazin Kaufland din Lugoj, cel de-al 113-lea din rețeaua sa din România.

N.R.: Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări, aflându-se în topul celor mai doriți angajatori din țară. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la Categoria Locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților, cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi preţuri atractive. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland.

Poziția oficială a companiei Kaufland România

Ca urmare a articolului http://www.ziarulactualitatea.ro/servire-preferentiala-si-lipsa-de-respect-fata-de-clientela-la-kaufland/, Kaufland România transmite următoarele precizări:

Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și îi încurajăm să ne trimită informații complete (incluzând dată, oră) pentru a putea face verificări corecte.

Cu toate acestea, principiul amabilității față de clienți este un aspect foarte important pentru noi și ne angajăm să facem toate eforturile pentru a-l asigura. De aceea, chiar și în lipsa coordonatelor despre acest caz, am demarat deja reinstruirea personalului de la vitrina cu servire asistată din cadrul magazinului din Lugoj.

Amabilitatea este un capitol esențial în procesul de instruire al tuturor angajaților pe care îl reluăm periodic, pentru a asigura uniform cele mai înalte standarde, conform principiilor companiei. În tot ceea ce facem, obiectivul nostru este ca toți clienții să fie mulțumiți și să se simtă bine la cumpărături.

Rămânem la dispoziția clienților cu promptitudine prin Serviciul Relații Clienți la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.

2845

1 Comment

  1. Nu e prima oară când fac asa ceva. Am asteptat sa fim serviti mai bine de 20 de mi spun fim deoarece eram cu soția și fetița de 1 an.am facut o sesizare la șefa de magazin care mia raspuns foarte obraznic ‘Daca nu va convine trimiteți email mai departe.am incercat sa vb cu managerul de magazin si nici macar nu sa oferit interesat de vorbele mele.sincer sunt foarte nesimtiti,pe lângă ca te trateaza cu ignoranță

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.